דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה להזמין טכנאי מכונות כביסה 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 3725 פעמים ]

 

זה קורה על פי רוב ברגעים הפחות נוחים: מכונת הכביסה מתקלקלת ואנחנו נדרשים להזמין טכנאי מכונות כביסה אלינו הביתה לבצע תיקון של מכונת הכביסה. אבל יש הרבה דברים שאנחנו יכולים לעשות לפני שנזמין טכנאי מכונת כביסה , מבלי שמכונת הכביסה תצטרך להתקלקל אפילו.

 

אנשים רבים שוגים וחושבים שתיקון מכונת הכביסה הוא סוג של גזירה משמיים ושאין יכולת למנוע קלקול שמתרחש במכונת הכביסה. זוהי טעות נפוצה. יש מגוון שלם של פעולות שכולנו יכולים לבצע כדי למנוע תקלות במכונת הכביסה שיובילו אותנו להזמין  טכנאי מכונות כביסה לתקנן.

 

הטעות הראשונה והנפוצה שכולנו עושים היא לשכוח פריטים שונים בתוך הבגדים שאנחנו זורקים אל מכונת הכביסה. מטבעות, ניירות וחפצים קטנים שנשכחים אי שם בתוך הכיסים שלנו הם הגורמים המרכזיים לכך שתתרחש סתימה בתוך אחד הצינורות של מכונת הכביסה.

החליטו לסגל לעצמכם הרגל ועל פיו כל מכנס או בגד עם כיסים יעבור "בדיקה" קטנה לפני הכנסה למכונה. הוציאו מהכיסים כל פריט שיכול לחסום את הצינורות ולגרום לסתימה במכונת הכביסה.

לא תאמינו בכמה תאריכו את חייה של מכונת הכביסה ותמנעו את הגעתו של טכנאי מכונת כביסה לביתכם לתיקון מכונת הכביסה.

 

טעות שניה ונפוצה לא פחות היא הימנעות מניקוי מכונת הכביסה. בגלל שתפקידה של מכונת הכביסה הוא לנקות את בגדינו אנחנו נוטים לשכוח שגם מכונת הכביסה זקוקה לניקיון פעם בכמה זמן כדי למנוע מצב שבו נצטרך להזמין טכנאי מכונת כביסה לתקן אותה.

כאשר מדובר על ניקיון מכונת הכביסה הכוונה היא לא לנקות את מכונת הכביסה מבחוץ, אלא לנקות את המכונה מבפנים ולשמור על ניקיון התאים המשמשים לאחסון אבקת הכביסה, המרכך ויתר חומרי הכביסה האחרים.

אי הקפדה על ניקיונה של מכונת הכביסה מבפנים עלול לגרום בין היתר לסתימה של מכונת הכביסה ולירידה ביעילות הניקיון שלה. אנו עשויים לחשוב בטעות כי יש דבר מה המצריך תיקון של מכונת הכביסה על ידי טכנאי מכונות כביסה. הזמנת טכנאי מכונת כביסה יכולה לעלות לנו סכומי כסף מיותרים ולכן הקדימו ניקיון לתיקון.

טעות שלישית ולא פחות נפוצה היא שימוש תכוף מדי במכונת הכביסה. הכוונה היא להכנסה של מכונה אחר מכונה ללא מתן הפסקה למכונת הכביסה בין מכונה למכונה. דבר זה גורם לשחיקת המנוע של מכונת הכביסה ומשם הדרך לתיקון מכונת הכביסה היא קצרה ביותר .

הקפידו לתת למכונת הכביסה "לנוח",השאירו גם את התוף של מכונת הכביסה פתוח לאוורור בין מכונה למכונה והניחו למים להתנדף ולהתייבש כדי לא לגרום לעובש במכונת הכביסה.

 

הימנעות משימוש שאינו נכון עבור מכונת הכביסה יכול לחולל פלאים למכונת הכביסה ולהאריך לה את החיים בצורה משמעותית. בדרכים שונות אלו ניתן להימנע מהזמנת טכנאי מכונות כביסה לתיקון המכונה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב